Obchodní podmínky:
Jak objednávat?
Prostřednictvím internetu - nákupem na našich webových stránkách. Přidáte žádané pneu do nákupního košíku a odešlete objednávku.
Telefonicky - v našem obchodním oddělení na telefonních číslech: 775975394, 604467614
Poštou - zašlete Vaši objednávku na adresu: Bestpneu.cz, David Kubját, Dubany 67, 798 12 Kralice na Hané
E-mailem - na adrese: info@bestpneu.cz
Jak platit?
Předem na účet - po uskutečnění objednávky Vám přijde číslo účtu a variabilní symbol emailem.
Cena poštovného
Dovoz pneu je Kč 259,- za každé čtyři kusy.
Doprava a termíny dodání
Zboží je rozváženo přepravní firmou po celé ČR. Řidič vám v den závozu min.1 hodinu předem zavolá na vaše tel.číslo a domluví s vámi přesný čas popř. i místo převzetí. Obvyklá doba dodání k vám domů je 2-4 pracovní dny od našeho potvrzení objednávky. V případě volby bezhotovostní platby je zboží expedováno v okamžiku připsání peněz na náš účet. Výjimečně u zboží, které není běžně skladem(mimo ČR) je dodání do 7 pracovních dní.
Odstoupení od smlouvyPokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít též vzorový formulář .
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Převzetí zboží a reklamace
Kupující je povinen si při převzetí zboží řádně prohlédnout a překontrolovat obsah zásilky. Na pozdější reklamace ohledně druhu, množství nebo poškození zboží při dopravě nebude brán zřetel. Podepsáním přepravního listu kupující stvrzuje, že zboží bylo dodáno v pořádku. Pokud zásilka obsahuje jakékoliv výše zmíněné vady je nutné tyto skutečnosti poznamenat do přepravního listu a neprodleně kontaktovat prodávajícího.
Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží.
V případě, že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Cena zboží
Cena zboží v internetovém katalogu je vždy aktuální a platná. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny bez vyslovného upozornění Kupujícího.
Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost Prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.